Kerropi


Sunday, October 3, 2010

Starting Holiday

Erm.. Mggu dpan nie kami cuti sminggu...
bila bka skula,, aku pasti kekurangan seorang kawan,, best plen aku sam bhenti da skula,, p cosmopoint knuk dea... uwaaaaaaaaaaa.... cedeynya sya...

Rekod..
Ari nie Tuhan amat bekerja dalam idup ku.. Erm Ada dua orang,, 1 adeq bongsu yang 1st mmg dia x ska sya sbb bgaduh d fb gara2 c rika.. erm tapi skang da ok.. kawan udah kami..
Then ke2 c oli.. Walau slama ketegangan x kelihatan. tapi aku dapat rasa dia x ska aku sbb rapat ngan c sam.. TApi ari dia udah x menabur salah sangka ngan aku.. Yes.. God is Great.. Mmg smua ketentuan Tuhan.. Aku mo btau c Sam aku ok da ngan c oli.. Tp.. Hurm... Malas la.. Aku marah ngan dia ari ni... Aku tecik ati ngan dia.. Syukur ada blog teman d kala sepi.. Haleluyah...

No comments:

Post a Comment