Kerropi


Monday, May 30, 2011

KL Mari....

Hari Sabtu yang lalu, bersamaan 28 May 2011. Aku dan Yaya 1st time la nak ronda2 KL. 2 pun sebab kawan dia ajak. Kawan dia 2 nama Sya ngan Yati. Dua2 orang swak. Aku pun ajak Eugene sekali. Makna nya semua tau cakap swak kecuali aku. Haha. Cam na kami sampai KL??

1st kami naik KTM pegi KL sentral. Agak lama jugak kami tunggu, dalam 30 minit. Pas da sampai 2. KTM byak orang. Terpaksa la berdiri. =D . 1st aku xda tempat pegang. So aku pegang Yaya. Tapi x stabil. haha. Then lepas 4-5 stesen, mula la ada tempat duduk. Sesampainya di Kl Sentral, kami pun pegi menemui kawan2 Yaya. Semua Klaka swak. Sabar ja la. =)) .. Pas 2 aku teruskan la perjalanan pegi KTM Putra. Untuk jumpa Eugene. Pas sampai, Ya ampun , Laju bena Eugene jalan. Tabah menghadapi menuju LRT. Kami mau pegi Times Square. Sampai ja, kami beli tiket wayang, Nonton Kungfu Panda 2.
Masa nak beli tiket tu, Eugene kiut ja,  Dia makan megi. =D . Panjang jugak Q. Time 2 tunggu Yaya gak, dia ngan kawan-kawan dia pegi masjid jamek. Tengok-tengok tudung. Pas Kungfu Panda baru terjumpa ngan mereka Yaya. Pas 2 kami berjalan kaki pegi BB(bukit bintang) haha. Jauh 2. Pas 2 Kami minum2 dekat The Loaf.

Oya, Lupa nak cerita, sepanjang pejalanan, dua kali nampak maskot.. takuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttttttttttttttt.... 1 st yang MB punya..



Antara gambar yang sempat kami tangkap.. =))





No comments:

Post a Comment