Kerropi


Sunday, May 6, 2012

I'm Married

Warga Malaysia ni memang suka gossip kan. Tetapi bila mereka yang jadi bahan. Hah!! Mula la nak meletus gunung berapi. Kenape rasanya?? Kalau aku la kan. Aku takkan buat benda yang aku taknak orang buat kat aku. Dalam apa-apa pun. So ape citernya ni??

Meh sini dengar yer cerita..
Orang kate Aku dah kawin.
kepada sesapa yang gatal mulut sebar tu.
Aku rasa nak cakap je.
Ye, aku da kawen dan ada anak 10 biji. So, whats your problem.? And jangan risau aku xkan amik boyfiee korang. okay.

Aku memang really x faham dari mana cerita mengarut tu datang and FYI I kalau dah kawin mesti akan inform  kat semua orang. Aku siap bawa banner lagi jemput korang yer. Kenapa nak sembunyi kan.
Boleh kan kalau korang nak tau apa-apa just direct refer pada aku. And aku akan lebih respect kat korang.


No comments:

Post a Comment