Kerropi


Friday, December 10, 2010

Ngumpat dalam blog

Lama x update blog.. busy sangat la kebelakangan ini. Hihi.. maklum la . kehidupan pelajar kan.. 3 ari kurang tido.. bukan kurang jak tau.. ampir2 x tido.. sejam , dua jak tido dlam sehari.. huhuhu.. sebab mo siap kan assgnment.. coz assnment anatomy ada 2 n physiology ada 2. pas 2 wat kerja kumpulan yg akhirnya lintang pukang.. hate btul.. tapi da berlalu kan... jadi x pa la.. =) .. Semalaman x tido wat kerja physio akhirnya siap skali mo study untuk quiz physio kunun.. tapi pagi2.. da ready aku nie.. tapi kelaz cancel plak.. huhuhu.. macam sedey macam epy gak.. tapi semua da prepare.. lau cam 2 ... minggu depan ada 2 quiz.. 1 anatomy, 1 lagi physiology.. pas 2 exam mid-semester da.. kena skor kaw2.. at least 3.95. ceh la kunun... tapi perlu skor la.. lau x ssah nanti.. terkapai2 ditengah jalan.. =) .. 

ok skang bermula la maksud bagi tajuk 2...

beberapa ari x update blog, banyak hal yang belaku.. skang niey yang masih hangat difikiran ialah kawan yang mau break.. ada 1 kawan nie.. nama nya "M" bkan nama sebenar. Dia ada probs ngan awek dia. then dia cari aku ceritakan masalah dia. aku kan baek ati. jadi dengar jak la. tapi dalam masa yang sama x fokus sangat koz tengah blur kan fikir sal assgnment integumentary system. erm.. cerita dia cam nie. ## gf dia mintak break sebab kawan dia, nama kawan dia 2 "L" bkn nama sebenar. c L ni cerita bkan2 kunuk ngan c "J" ( gf kepada c M). Cam 2 la cerita dari sebelah pihak. Then maklumlah aku x ska sangat dengar cerita dari sebelah pihak. aku tanya la c J ni. aku sangat2 berniat baik tau. Then dia cerita la. Then dari sudut pandangan aku. Lau aku d tempat c J nie mestilah stress.. Then dia kata nie bkan cerita dari L .. Macam kukuh la bukti. Lagi pun aku kan pompuan. konpem sokong pompuan gak ... ngeee. diskriminasi sikit.. Tapi pompuan jarang cerita yang buruk2 sal bf dia. x cam lelaki cerita yang buruk2 sal gf dia ngan pompuan len sbb mo tackle pompuan 2. ntah la cam na.. Sambung cerita.. pas cerita2 ngan dia terpaksa offline coz mao wat kerja kumpulan. the bila bkak mesej. dia marah. dia cakap cam nie (nw u listen here kay !u dont have to go and tell him what we talk !)
macam pelik jak coz manada aku cakap pa2 ngan c M. langsung x cakap papa.. c M ada mesej dia kata napa ko cakap ngan c jass sal pa yang dia cakap. sal break 2. aku cma tanya jak c jass lau dia sayang c M ka x .. 2   jak aku tanya. pas dia cakap cam 2. mmg aku syak la yang c M x btau hal sebenar ngan aku. tapi skang dua2 aku x layan.. aku berniat baik n yang sejujur-jujurnya baik tapi orang salah faham.. mana2 la.. x mau layan c M lagi.. Lau boleh macam mau tukar number jak.. tapi sayang plak number ku kan.. juz ignore jak la. Cma kadang2 aku takut gak ngan sifat baik ati aku nie.. hihihi... ..

No comments:

Post a Comment