Kerropi


Sunday, June 12, 2011

Rindu dengan mereka berdua, insan teristimewa

Hari ini bday adik saya, tapi dia jau di sabah saaaaaaaaaaana, saya di shah alam. Tadi saya kol la diorang, and saya sangat-sangat jelesh, diorang dua ( ma mum n ma adeq) sedang excited mau buat persiapan untuk esok. diorang buat makan-makan. Panggang-panggang ayam. And so on. Huhu. Rindu dengan mereka berdua. oh, julai, come faster. Saya sudah x sabar balek sabah.

Oh My Mum
...

Dulu-dulu masa di sabah, saya suka gaduh dengan mai mum. Sebab, saya memang panas baran. tak boleh kena marah sikit. hehe. Saya akui 2. sebab tu la. saya kena tegur. sekarang saya da tak panas baran sangat. Saya rindu mai mum. walaupun dia suka membebel dari pagi. buka mata jak start da la dia 2. sebab, sampai saya form 6 pun masih kena paksa bangun tidur. memang biasa la 2. haha. alarm. sekarang nie, saya rindu dengar alarm mai mum tu. saya memang suka cakap-cakap dengan mai mum, pasal study, kawan and others. ngumpat dengan mai mum. suka la. Bila da jauh, saya selalu tepon dia. tapi rasa nya x puas la. yalah. kalau kol memang la sampai sejam. tapi kadang-kadang ada hal remeh-remeh mau cakap dengan dia tu. x dapat nak cakap. haiya. rindu dengan dia. Bila kol dia, kadang-kadang tu mesti dia dengan mai adeq gaduh. tapi apapun, i mish that moments. 

Oh my adeq
...


Dulu-dulu, bila saya di sabah, saya suka marah adeq saya, sebab saya suka marah-marah. eksen la, kan big sister. tapi kami dua b'ngam jugak. kami buat benda yang sot-sot bersama. and kami selalu buli mum saya. sampai sekarang dia xmau mengakui yang saya sudah 19. dia kata "adui moi, muka mu ni 19 tahun" .. hihi .. sebab 19teen selalu tengok orang da besar. =). Dia x pernah sebut nama saya betul walaupun dalam keadaan bergurau, dia akan panggil amoi jugak, even to her friends. Sweet little sister.
Dulu-dulu, saya suka suruh dia buat ini la, itu la, besa la, big sister ka. tunjuk kuasa sikit. sekarang nie, rindu mau suruh-suruh dia bila saya malas. tapi x dapat. I appreciate her.. =) .. Sayang mai adeq. Sekarang ni mai adeq da 17 tahun, besa da dia. Spm 2, tapi kadang saya rasa dia bukan form 5. sungguh cepat masa berlalu. Oh mai adeq.


I'll owez love you my mum n my adeq.
=)







No comments:

Post a Comment