Kerropi


Tuesday, July 5, 2011

Recall the memories

29 juNe...

Waktu ni aku abiz exam da.. Last paper pharmaceutical calculation, and paper tu, i like sangat2 sebab semua calculation. =) . Mak aku kata " ko ni patut jadi accountant sebab memang suka kira-kira" . Aku ni memang suka kira-kira, skali jak d terangkan. terus boleh hafal..=) . Ni da abiz exam, start la program aku dengan housemate aku (Yaya). Abiz jak yaya solat Zohor, Kami pun mintak hantar You pegi KTM Batu tiga.. Dari sana kami naik Train pegi Kl sentral.. Ni ada kawan Yaya gak join, namanya hajar.. Sesampainya d kl sentral, kami pegi masjid jamek trus, menaiki lrt.. Penat jugak pusing2 d masjid jamek 2, cari jubah mama yaya. Pas 2 kami berjumpa dengan Sogo.. haha... masuk la sekejap, melahap. =) . Abis 2 kami sambung lagi mencari, dan jumpa yang d kehendaki. selepas penat, kami pun p lagi steren lrt. ni mau p times square. Pas 2 kami berhenti di stesen Hang Tuah then jalan kejap p Monorail.. sebenarnya, sampai jugak kalau jalan kaki. tapi penat kan.. kami pun naik monorail p imbi. dan meronda-ronda. sebenarnya makan jak.. haha... d chiken rice shop. =) .. Pas 2 dapat jumpa beg tangan untuk nenek.. =) .. n ada lagi penambahan admirer Yaya.. haha... Lau yaya baca entry nie, jangan marah eh...


Makan choki-choki sambil menunggu


Mc D at Sogo
 Yaya and Hajar -Jekel-

 Mesej berbunyi, mR _ Sms
 Boring la dalam Ktm, x duduk ngan Yaya


2 comments:

  1. hihi ... mmg nak mrh tol ni mchel .. hahaha ..rnduu mchel!!!

    ReplyDelete
  2. hahahaha.... =) ... comel x gmbr yaya kat entri yg 1 lg 2... hihihi.... rinduuuu yaya gak....

    ReplyDelete