Kerropi


Friday, April 9, 2010

STorY Of National Service

Kem Plkn San Shui
Blok India
Kompeni Alpha
PK 7
PI 6
KN 1
KK 12
What would I say abuot Plkn??? Hurm,, 1st day was worse. I really2 hate PLKN. 1st of all sebab aku x sama blok ngan Eta. X suka cikgu2 nya. hehe.@ hari pertama la.. masih x dapat tima hakikat..hehe
Kelas Pk pun Bermula.PK adalah pembinaan karekter di bawah modul pembinaan diri. Pernah sekali minggu pertama di kelas Pk aku nanes.hehe. sebab terlalu rindu mami.hehe malu gak lau ingat2 balik. Sebab hal 2 cikgu blok ku cikgu Suninda kenal ngan aku.,,hehehe
Then kami ada kelas kerohanian setiap hari khamis and jumaat.. di situ lah aku mengenali c E____e.1st wira aku rancak bsms. Ntuk lebih berterus terang.Aku x suka wira2 di san shui 2..ntah la. menyampah pullak. then ntah napa leh rapat ngan dia.hehe.
Di PLKN.Aku paling suka hari khamis.Sebab ada byak masa berehat. Bagi kami xda riadah n pelatih muslim p tahlil. kami hanya d blok wat keja sendiri....hehehe
Setiap Ari ahad Aku p churh.. dalam bas...
Khidmat Komuniti
Kompeni ALpha p RTm

buvday d Plkn

Kembar Ba Knun Kami
Eta... Best Fwen Ku Sak Ni
LOVE BA knun..haha
EuGeNe Mo Balik Da ni..BYE2 San Shui
Aha??
Blok Terchenta

No comments:

Post a Comment