Kerropi


Tuesday, April 20, 2010

My day

Td pg aq p ambik test komputer... Wa sgt membosankan dan menjengkelkan ba.. Soalan untuk 200 markah jo.. Pnat nya.. Then soalan last tu.. Bising plak kakak 2 bcrta.. Trganggu betul aku ba.. Last2 aq ambik kptusan untuk hentam jak la.. Pulang dari kelas aku p pasar.. Wa.. Rajin kan aku.. Aku mau pergi beli sarapan tauhu.. Tapi da habis.. Kecewa aku.. Then aq beli sawi.. Dua jenis lagi tu.. Pas tu teringin pula mau makan mangga..hehe.. Beli la buah mangga.. Then aq balik naik bas.. Balik jak terus kupas mangga.. Yummy.. Asam nya.. Pedasnya.. Yummy2.. Aku masak lagi untuk nenek and datuk ku.. Moga dia cepat2 sembuh.. Tengah ari aq pergi pinjam novel.. Salah satunya aku da habis baca.. Hebat juga aku ni ya.. Hihi.. Hurm.. Aku eppy gak la ari.. Sbb euna..haha.. Oya.. Jumpa fb sumone td.. Hihi..

No comments:

Post a Comment