Kerropi


Tuesday, April 13, 2010

This was 2 April 2010

This happen at 02 April 2010.Hari ku sangat2 boring pada hari e2. Aku ngan adik teman mum p tinted keta n servis aircond... dari jam 11 pagi d bengkel sampai la jam 7 malam... tp aku mula seronok bila tiba2 anak tauke kedai 2 main ngan aku.Tiba2 ja ni,,aku ni mmg da suka main ngan bdak2,,perangai pun cam bdak2 bila main ngan drang.. nama dia ni sun teck.. umur dia dalam 2 tahun cam 2..hehe....kami main lari2... then aku cerita2 ngan dia. ya ampun.. x tau cakap Bm..Matai la.. Aku pun dengan terkejut nya..Pandai plak cakap cina.. Biarpun tunggang langgang janji dia faham...hehehe..aku x sangka aku ada bakat terpendam... Me n SunTeck.. =P earing High heels that day... it was good friday....

Aku p Kedai...Bila nampak barang nie,,,aku rindu plak plkn...rindu mo kiwi kasut spike boot...uwaaaaaaaa....='(

No comments:

Post a Comment